Kindergarten Math APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

Kleuterschool Wiskunde - Een Educatief Rekenspel voor Kinderen

Kindergarten Math is een Android spel ontwikkeld door Jet Mobile Labs dat op een creatieve manier wiskunde aan kinderen in de kleuterklas leert. Dit gratis educatieve wiskundespel is ontworpen om kinderen te helpen oefenen met wiskundige vaardigheden en hun rekenvaardigheid te verbeteren. Het spel heeft meer dan 65 levels met toenemende moeilijkheid, waar kinderen kunnen oefenen met optellen, aftrekken van positieve en negatieve getallen, en bewerkingen met twee en drie argumenten. Daarnaast kunnen kinderen ook leren over geometrische vormen, gelijkheid, plaats, tijd, datum/maand/jaar, en basisoptelling en -aftrekking.

Een van de beste functies van Kindergarten Math is de ranglijst van de beste spelers en prestaties. Ouders en leraren kunnen informatie naar elkaar sturen via Gmail, SMS, Facebook, Twitter en andere methoden. De app is gemakkelijk te gebruiken en perfect voor kinderen die hun wiskundige vaardigheden willen verbeteren.

Over het algemeen is Kindergarten Math een perfecte wiskundetraining voor kinderen en een geweldige uitdaging voor ouders. Als je op zoek bent naar een educatief wiskundespel dat leuk en boeiend is voor kinderen, is Kindergarten Math een goede keuze.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Kindergarten Math

Heeft u geprobeerd Kindergarten Math? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.